Често задавани въпроси
  
Въпрос: Къде да донеса продукта за гаранционно обслужване?
Отговор: Приемането на продукти за гаранционно обслужване се приемат на следния адрес: гр. София Дружба 2 "Цариградски комплекс" бл. 286. вх.А, магазин 4-1 телефон за връзка 070020048.  Линк към google maps: https://goo.gl/maps/FaD7Y3Em4rNWcSLL8
 
Въпрос: Къде да изпратя продукт за гаранционно обслужване, в случай, че не мога да го донеса на място в гр. София?
Отговор: До офис на ЕКОНТ гр. София, офис "Цариградски комплекс", получател "Йон компютърс ООД" телефон за връзка 070020048. Продукта трябва да бъде добре опакован, да има гаранционна карта и описание на проблема.
 
Въпрос: Колко струва асемблирането на компютърна конфигурация?
Отговор: Ако сте направили поръчка на компоненти от сайта www.ioncomputers.bg за цяла конфигурация, асемблирането е 79лв с въздушно охлаждане и 109лв с водно охлаждане!
 
Въпрос: Имам проблем с компютърната конфигурация, закупена от вас. Какво да правя?
Отговор: Ако не можете да се справите или имате подозрение, че конфигурацията има хардуерен проблем, трябва да я изпратите в нашия магазин. Ако проблемът е хардуерен, ще обслужим по гаранция дефектиралия компонент. Ако проблемът е софтуерен ще трябва да заплатите Софтуерна диагностика и профилкатика /39 лв/, както и транспортните разходи в двете посоки. Транспортните разходи не се дължат, ако имате възможност да донесете на място конфигурацията в магазина ни гр.София.
 
Въпрос: Поръчах от вас, кога ще пристигне поръчката?
Отговор: Стандартно от 1 до 5 работни дни, като Условията за доставка са описани в Условията за ползване, с които сте се съгласили, когато сте направили поръчката. Можете да ги видите ТУК.