ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ:
• Стоката, трябва да е в оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на продукта. Моля да запазите оригиналните кутии, книжки, найлончета и торбички лепенки.
• Когато тествате новия продукт, трябва да го пазите в безупречно състояние и вид. Ако връщате продукта, той, както опаковката и придружаващите го документи (книжки, упътвания и др.) трябва да бъде без следи от употреба, без следи от удари, без драскотини и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
• При закупуване на няколко еднакви продукта се позволява връщане на само един брой разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са запечатани и не е повредена тяхната цялост
• Разходите за връщането на продукта са за Ваша сметка до офис на Еконт гр. София, офис Цариградски комплекс или до нашия адрес: гр. София, 1582, Цариградски комплекс, бл. 286, вх. А, магазин 4-1.
НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ:
• Всякакъв вид слушалки, които се поставят в ушния канал -тип тапи и са били разпечатани;
• Заплатени суми за услуги, които вече са консумирани - ремонт, инсталация на софтуер, закупени допълнителни гаранции;
• Стоки, които са с изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;
• Видео и aудио записи, компютърни програми, игри и друг вид софтуер, които се предлагат в дигитален формат (на CD, DVD, download, кодове за активация и т.н.);
• Продукти с регистрирани оригинални гаранции в системата на производителя;
ПРОЦЕДУРА НА ВРЪЩАНЕ
1. Известявате ни за желанието си за връщане на стоката по желан от Вас начин: с попълване на електрония ни формуляр за рекламация: https://www.ioncomputers.bg/form/2/reklamatsii.html, със стандартния формуляр за упражняване правото на отказ от договор Приложение 6 от ЗЗП към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4, или по имейл към [email protected].
2. Изпращате за Ваша сметка стоката със застраховка и право на преглед до офис на Еконт гр. София, офис Цариградски комплекс или до нашия адрес: гр. София, 1582, Цариградски комплекс, бл. 286, вх. А, магазин 4-1.
3. Получавайки върнатия продукт, служител на нашата фирма ще прегледа съдържанието на пратката и ще бъде създаден тикет в нашата сервизна система;
4. За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата техника в нашия оторизиран сервиз, ако са отваряни. Ако не са установени щети, ще ви се издаде кредитно известие. Обикновено срокът, в който ще получите отговор от наша страна, дали техниката може да бъде върната, е до 10 работни дни;
5. Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане;
6. Всяка информация ще бъде изтрита от продуктите, които връщате и с това си действие приемате, че няма да имате претенция към нея.
7. Паричната стойност на върнатия продукт, може да се използва за закупуване на други продукти (замяна със същия или друг продукт) или сумата да бъде върната до 14 дни от датата на връщане на стоката.
8. Ако имате въпрос за допълнителна информация, можете да се свържете с нас телефон: 0700 20048 или 0886151184.
САНКЦИИ
Отговорност за вреди причинени от надраскване, заливане, счупване, изгаряне и други въздействия, изключващи обичайното тестване на продуктите от потребителите:
При проверката за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна, открием такива, Йон компютърс ООД ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП.
Примери за прихващания – такси към върнати продукти:
• такса 49 лв с ДДС за възстановяване на Windows OS в първоначално състояние;
• такса 29 лв с ДДС за възстановяване на Android OS в първоначално състояние;
• приспада се до 90% от заплатената сума за Apple устройства с активирана операционна система, за принтери и всякакъв вид печатащи устройства, ако консумативите им са били разпечатани, консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др), чийто опаковки са били разпечатани;
• приспада се до 35% от заплатената сума, ако липсва част от пълната окомплектовка (аксесоари, кабели, опаковки на аксесоарите и основния продукт, книжки и др.);
• приспада се до 35%, ако е нарушена оригиналната опаковка – повредена, скъсана, надраскана или др.;
• приспада цялата стойност, включително и труда по възстановяване на първоначалния вид на продукта, на изтрит или повреден оригинален софтуер (софтуерът, с който е закупена техниката);